Contractorii implicați în implementarea contractului de finanțare nr. 6011/10.09.2020 – Etapa I și contractul de finanțare nr.55/18.07.2024 – Etapa II pentru proiectul ”Îmbunătățirea calității vieții populației orașului Curtici prin investiții în înființarea unei creșe și a unui centru social pentru persoane vârstnice, precum și prin modernizarea unei străzi urbane” Cod SMIS 124120 și Cod SMIS 324183

Îmbunătățirea calității vieții populației orașului Curtici prin investiții în înființarea unei creșe și a unui centru social pentru persoane vârstnice, precum și prin modernizarea unei străzi urbane”,

Cod SMIS 124120 – Etapa I

Cod SMIS 324183 – Etapa II

Contractorii implicați în implementarea contractului de finanțare nr. 6011/10.09.2020 – Etapa I și contractul de finanțare nr.55/18.07.2024 – Etapa II pentru proiectul ”Îmbunătățirea calității vieții populației orașului Curtici prin investiții în înființarea unei creșe și a unui centru social pentru persoane vârstnice, precum și prin modernizarea unei străzi urbane” Cod SMIS 124120 și Cod SMIS 324183 au fost următorii:

  • BAUPLANING S.R.L, servicii de elaborare DALI, a studiilor de teren, a expertizei tehnice precum și a documentațiilor tehnice necesare în vederea obținerii avizelor/ acordurilor/ autorizațiilor – Etapa I – (Strada 1 Decembrie 1918), având o valoare contractată de 24.990,00 lei cu TVA inclus;

  • BRIALY TRUST S.R.L, proiectare și execuție lucrări (Strada 1 Decembrie 1918) – (Etapa I), având o valoare contractată de 2.323.677,50 lei cu TVA inclus;

  • LIFECONSTRUCT S.R.L, servicii de verificare tehnică (Strada 1 Decembrie 1918) – (Etapa I), având o valoare contractată de 4.760,00 lei cu TVA inclus;

  • P.F.A. IUHASZ CSABA-SANDOR, servicii de dirigentie de șantier (Strada 1 Decembrie 1918) – (Etapa I), având o valoare contractată de 15.000,00 lei fără TVA (furnizorul este neplătitor de TVA);

  • DOT STRUCTURAL PROJECT S.R.L, servicii de elaborare Studiu de Fezabilitate (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 58.500,00 lei fără TVA (furnizorul este neplătitor de TVA);

  • HEAD TRUST KONSULTING S.R.L, servicii de elaborare Proiect Tehnic, inclusiv servicii de asistență tehnică din partea proiectantului (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 60.000,00 lei fără TVA (furnizorul este neplătitor de TVA);

  • DOMVAL EXPERT BUILDINGS S.R.L, servicii de verificare tehnică Rezistență(Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 1.100,00 lei fără TVA (furnizorul este neplătitor de TVA);

  • SMART HOUSE COLOR S.R.L, servicii de verificare tehnică Instalații (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 4.000,00 lei fără TVA (furnizorul este neplătitor de TVA);

  • BAUPLANING S.R.L., servicii de dirigenție de șantier (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 51.170,00 lei cu TVA inclus;

  • UNCRUȚ DOREL-IULIAN PFA, servicii de audit energetic (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 600,00 lei fără TVA (furnizorul este neplătitor de TVA);

  • THAIBAU CONSTRUCT S.R.L, execuție lucrări de construcții și instalații (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 2.243.635,28 lei cu TVA inclus;

  • SMART DECISION S.R.L, servicii de consultanță în scopul elaborării documentației de atribuire (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 11.000,00 lei fără TVA (furnizorul este neplătitor de TVA);

  • B.N Business S.R.L, achiziție echipamente IT (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 39.750,76 lei cu TVA inclus;

  • FLAMATEX S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 43.423,10 lei cu TVA inclus; Achiziție dotări – exterior (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 13.615,98 lei cu TVA inclus; Achiziție DOTĂRI-INTERIOR (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 30.245,04 lei cu TVA inclus;

  • 4M BUSINESS S.R.L, achiziție dotări – mobilier (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 127.008,70 lei cu TVA inclus;

  • ARHI PROIECT PBG S.R.L, servicii de elaborare Studiu de Fezabilitate, a studiilor de teren, și a documentațiilor necesare în vederea obținerii avizelor/acordurilor/ autorizațiilor (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare contractată de 52.360,00 lei cu TVA inclus;

  • MACOS PROIECT S.R.L, servicii de verificare tehnică (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare contractată de 10.500,00 lei fără TVA (furnizorul este neplătitor de TVA);

  • BAUPLANING S.R.L, servicii de dirigenție de șantier (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare contractată de 20.230,00 lei cu TVA inclus;

  • VESMART SOLUTIONS S.R.L, achiziție echipamente IT (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare contractată de 85.346,80 lei cu TVA inclus;

  • BEAUTY BY KORANDI S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 759,01 lei cu TVA inclus;

  • ALTEX ROMANIA S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 345,86 lei cu TVA inclus;

  • ICEMED S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 1.008,00 lei cu TVA inclus;

  • NEOMED S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 1.667,00 lei cu TVA inclus;

  • TESA MED SOLUTIONS S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 675,00 lei cu TVA inclus;

  • TODA INTERNATIONAL S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 300,00 lei cu TVA inclus;

  • ALTEX ROMÂNIA S.R.L, achiziție DOTĂRI-INTERIOR (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare contractată de 9.814,24 lei cu TVA inclus;

  • LINE GROUP S.R.L, achiziție DOTĂRI-INTERIOR (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare contractată de 42.721,00 lei cu TVA inclus;

  • SANITO DISTRIBUTION S.R.L, achiziție DOTĂRI-INTERIOR (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare contractată de 5.951,74 lei cu TVA inclus;

  • FLANCO RETAIL S.A, achiziție DOTĂRI-INTERIOR (Centru de zi) – (Etapa I ), având o valoare contractată de 2.999,99 lei cu TVA inclus;

  • ANA INVEST & RESEARCH S.R.L, achiziție dotări – exterior (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare contractată de 82.752,33 lei cu TVA inclus;

  • CHESS EVENTS S.R.L, achiziție dotări produse recreative (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 1.450,00 lei cu TVA inclus;

  • LIBRARIE.NET S.R.L, achiziție dotări produse recreative (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 829,07 lei cu TVA inclus;

  • MG NET DISTRIBUTION S.R.L, achiziție dotări produse recreative (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 829,28 lei cu TVA inclus;

  • CESIRO TRANS S.R.L, achiziție dotări vesela bucătărie (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 5.309,36 lei cu TVA inclus;

  • DEDEMAN S.R.L, achiziție dotări vesela bucătărie (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 750,85 lei cu TVA inclus;

  • FANTASTIC FIREWORKS S.R.L, achiziție dotări indicatoare ghidaj (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 198,72 lei cu TVA inclus;

  • 2 GMG Construct S.R.L, servicii de elaborare Proiect Tehnic, inclusiv servicii de asistență tehnică din partea proiectantului (Centru de zi) – (Etapa I și II), având o valoare contractată de 100.971,50 lei cu TVA inclus;

  • Asocierea HAVITAS S.R.L – lider de asociere și AMAHOUSE S.R.L, execuție lucrări de construcții și instalații (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare contractată de 5.493.287,03 lei cu TVA inclus;

  • IDEA PRO S.R.L, servicii de consultanță în managementul proiectului – (Etapa I), având o valoare contractată de 157.080,00 lei cu TVA inclus;

  • LEXUS PUBLICITATE S.R.L, servicii de informare și publicitate – (Etapa I), având o valoare contractată de 9.656,85 lei lei cu TVA inclus;

  • LIBRĂRIA CORINA S.R.L, achiziție dotări produse recreative (Centru de zi) – cărți – (Etapa II), având o valoare totală de 592,70 lei cu TVA inclus;

  • LIBRĂRIE.NET S.R.L, achiziție dotări produse recreative (Centru de zi) – cărți – (Etapa II), având o valoare totală de 296,03 lei cu TVA inclus;

  • CORAL INTERSECT S.R.L, achiziție dotări mobilier (Centru de zi) – rulouri textile – jaluzele – (Etapa II), având o valoare contractată de 4.380,40 lei cu TVA inclus;

  • FANTASTIC FIREWORKS S.R.L, servicii de informare și publicitate – (Etapa II), având o valoare contractată de 3.134,46 lei cu TVA inclus;

  • IMOBILIARE ROMAR S.R.L, achiziţie dotări – mobilier Centru de zi – (Etapa II), având o valoare contractată de 141.228,10 lei cu TVA inclus;

  • ZETMAN KRAFT S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice Centru de zi (set atele) – (Etapa II), având o valoare totală de 1.020,00 lei cu TVA inclus;

  • CARNAVAL FIESTA S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice Centru de zi (pălărie mexicană) – (Etapa II), având o valoare totală de 75,70 lei cu TVA inclus;

  • ADE BRIȘAN S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice Centru de zi (oglinzi) – (Etapa II), având o valoare totală de 2.099,99 lei cu TVA inclus;

  • GLOBAL EQUIPMENTS S.R.L, Achiziție dotări – mobilier activități specifice (Centru de zi) – (Etapa II), având o valoare contractată de 40.103,00 lei cu TVA inclus.


R O M Â N I A

JUDEȚUL ARAD

ORAȘ CURTICI

Cod fiscal 3519402, 315200 – CURTICI STR. PRIMĂRIEI NR. 47 JUD. ARAD TEL/FAX: 0257/464130

e-mail: secretariat@primariacurtici.ro