”Îmbunătățirea calității vieții populației orașului Curtici prin investiții în înființarea unei creșe și a unui centru social pentru persoane vârstnice, precum și prin modernizarea unei străzi urbane”,
Cod SMIS 124120 – Etapa I
Cod SMIS 324183 – Etapa II
Contractorii implicați în implementarea contractului de finanțare nr. 6011/10.09.2020 – Etapa I și contractul de finanțare nr.55/18.07.2024 – Etapa II pentru proiectul ”Îmbunătățirea calității vieții populației orașului Curtici prin investiții în înființarea unei creșe și a unui centru social pentru persoane vârstnice, precum și prin modernizarea unei străzi urbane” Cod SMIS 124120 și Cod SMIS 324183 au fost următorii:
-
BAUPLANING S.R.L, servicii de elaborare DALI, a studiilor de teren, a expertizei tehnice precum și a documentațiilor tehnice necesare în vederea obținerii avizelor/ acordurilor/ autorizațiilor – Etapa I – (Strada 1 Decembrie 1918), având o valoare contractată de 24.990,00 lei cu TVA inclus;
-
BRIALY TRUST S.R.L, proiectare și execuție lucrări (Strada 1 Decembrie 1918) – (Etapa I), având o valoare contractată de 2.323.677,50 lei cu TVA inclus;
-
LIFECONSTRUCT S.R.L, servicii de verificare tehnică (Strada 1 Decembrie 1918) – (Etapa I), având o valoare contractată de 4.760,00 lei cu TVA inclus;
-
P.F.A. IUHASZ CSABA-SANDOR, servicii de dirigentie de șantier (Strada 1 Decembrie 1918) – (Etapa I), având o valoare contractată de 15.000,00 lei fără TVA (furnizorul este neplătitor de TVA);
-
DOT STRUCTURAL PROJECT S.R.L, servicii de elaborare Studiu de Fezabilitate (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 58.500,00 lei fără TVA (furnizorul este neplătitor de TVA);
-
HEAD TRUST KONSULTING S.R.L, servicii de elaborare Proiect Tehnic, inclusiv servicii de asistență tehnică din partea proiectantului (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 60.000,00 lei fără TVA (furnizorul este neplătitor de TVA);
-
DOMVAL EXPERT BUILDINGS S.R.L, servicii de verificare tehnică Rezistență(Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 1.100,00 lei fără TVA (furnizorul este neplătitor de TVA);
-
SMART HOUSE COLOR S.R.L, servicii de verificare tehnică Instalații (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 4.000,00 lei fără TVA (furnizorul este neplătitor de TVA);
-
BAUPLANING S.R.L., servicii de dirigenție de șantier (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 51.170,00 lei cu TVA inclus;
-
UNCRUȚ DOREL-IULIAN PFA, servicii de audit energetic (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 600,00 lei fără TVA (furnizorul este neplătitor de TVA);
-
THAIBAU CONSTRUCT S.R.L, execuție lucrări de construcții și instalații (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 2.243.635,28 lei cu TVA inclus;
-
SMART DECISION S.R.L, servicii de consultanță în scopul elaborării documentației de atribuire (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 11.000,00 lei fără TVA (furnizorul este neplătitor de TVA);
-
B.N Business S.R.L, achiziție echipamente IT (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 39.750,76 lei cu TVA inclus;
-
FLAMATEX S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 43.423,10 lei cu TVA inclus; Achiziție dotări – exterior (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 13.615,98 lei cu TVA inclus; Achiziție DOTĂRI-INTERIOR (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 30.245,04 lei cu TVA inclus;
-
4M BUSINESS S.R.L, achiziție dotări – mobilier (Creșă) – (Etapa I), având o valoare contractată de 127.008,70 lei cu TVA inclus;
-
ARHI PROIECT PBG S.R.L, servicii de elaborare Studiu de Fezabilitate, a studiilor de teren, și a documentațiilor necesare în vederea obținerii avizelor/acordurilor/ autorizațiilor (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare contractată de 52.360,00 lei cu TVA inclus;
-
MACOS PROIECT S.R.L, servicii de verificare tehnică (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare contractată de 10.500,00 lei fără TVA (furnizorul este neplătitor de TVA);
-
BAUPLANING S.R.L, servicii de dirigenție de șantier (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare contractată de 20.230,00 lei cu TVA inclus;
-
VESMART SOLUTIONS S.R.L, achiziție echipamente IT (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare contractată de 85.346,80 lei cu TVA inclus;
-
BEAUTY BY KORANDI S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 759,01 lei cu TVA inclus;
-
ALTEX ROMANIA S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 345,86 lei cu TVA inclus;
-
ICEMED S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 1.008,00 lei cu TVA inclus;
-
NEOMED S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 1.667,00 lei cu TVA inclus;
-
TESA MED SOLUTIONS S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 675,00 lei cu TVA inclus;
-
TODA INTERNATIONAL S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 300,00 lei cu TVA inclus;
-
ALTEX ROMÂNIA S.R.L, achiziție DOTĂRI-INTERIOR (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare contractată de 9.814,24 lei cu TVA inclus;
-
LINE GROUP S.R.L, achiziție DOTĂRI-INTERIOR (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare contractată de 42.721,00 lei cu TVA inclus;
-
SANITO DISTRIBUTION S.R.L, achiziție DOTĂRI-INTERIOR (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare contractată de 5.951,74 lei cu TVA inclus;
-
FLANCO RETAIL S.A, achiziție DOTĂRI-INTERIOR (Centru de zi) – (Etapa I ), având o valoare contractată de 2.999,99 lei cu TVA inclus;
-
ANA INVEST & RESEARCH S.R.L, achiziție dotări – exterior (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare contractată de 82.752,33 lei cu TVA inclus;
-
CHESS EVENTS S.R.L, achiziție dotări produse recreative (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 1.450,00 lei cu TVA inclus;
-
LIBRARIE.NET S.R.L, achiziție dotări produse recreative (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 829,07 lei cu TVA inclus;
-
MG NET DISTRIBUTION S.R.L, achiziție dotări produse recreative (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 829,28 lei cu TVA inclus;
-
CESIRO TRANS S.R.L, achiziție dotări vesela bucătărie (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 5.309,36 lei cu TVA inclus;
-
DEDEMAN S.R.L, achiziție dotări vesela bucătărie (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 750,85 lei cu TVA inclus;
-
FANTASTIC FIREWORKS S.R.L, achiziție dotări indicatoare ghidaj (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare totală de 198,72 lei cu TVA inclus;
-
2 GMG Construct S.R.L, servicii de elaborare Proiect Tehnic, inclusiv servicii de asistență tehnică din partea proiectantului (Centru de zi) – (Etapa I și II), având o valoare contractată de 100.971,50 lei cu TVA inclus;
-
Asocierea HAVITAS S.R.L – lider de asociere și AMAHOUSE S.R.L, execuție lucrări de construcții și instalații (Centru de zi) – (Etapa I), având o valoare contractată de 5.493.287,03 lei cu TVA inclus;
-
IDEA PRO S.R.L, servicii de consultanță în managementul proiectului – (Etapa I), având o valoare contractată de 157.080,00 lei cu TVA inclus;
-
LEXUS PUBLICITATE S.R.L, servicii de informare și publicitate – (Etapa I), având o valoare contractată de 9.656,85 lei lei cu TVA inclus;
-
LIBRĂRIA CORINA S.R.L, achiziție dotări produse recreative (Centru de zi) – cărți – (Etapa II), având o valoare totală de 592,70 lei cu TVA inclus;
-
LIBRĂRIE.NET S.R.L, achiziție dotări produse recreative (Centru de zi) – cărți – (Etapa II), având o valoare totală de 296,03 lei cu TVA inclus;
-
CORAL INTERSECT S.R.L, achiziție dotări mobilier (Centru de zi) – rulouri textile – jaluzele – (Etapa II), având o valoare contractată de 4.380,40 lei cu TVA inclus;
-
FANTASTIC FIREWORKS S.R.L, servicii de informare și publicitate – (Etapa II), având o valoare contractată de 3.134,46 lei cu TVA inclus;
-
IMOBILIARE ROMAR S.R.L, achiziţie dotări – mobilier Centru de zi – (Etapa II), având o valoare contractată de 141.228,10 lei cu TVA inclus;
-
ZETMAN KRAFT S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice Centru de zi (set atele) – (Etapa II), având o valoare totală de 1.020,00 lei cu TVA inclus;
-
CARNAVAL FIESTA S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice Centru de zi (pălărie mexicană) – (Etapa II), având o valoare totală de 75,70 lei cu TVA inclus;
-
ADE BRIȘAN S.R.L, achiziție dotări – mobilier activități specifice Centru de zi (oglinzi) – (Etapa II), având o valoare totală de 2.099,99 lei cu TVA inclus;
-
GLOBAL EQUIPMENTS S.R.L, Achiziție dotări – mobilier activități specifice (Centru de zi) – (Etapa II), având o valoare contractată de 40.103,00 lei cu TVA inclus.
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
ORAȘ CURTICI
Cod fiscal 3519402, 315200 – CURTICI STR. PRIMĂRIEI NR. 47 JUD. ARAD TEL/FAX: 0257/464130
e-mail: secretariat@primariacurtici.ro