- studii universitare de licenţă absolvite cu diploma sau echivalentă de arhitect diplomat, urbanist diplomat, arhitect sau urbanist ori de inginer urbanist şi inginer în domeniul construcţiilor absolvent de master sau studii postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, absolvent al cursurilor de formare profesională continuă de specialitate în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi autorizării construcţiilor, organizate conform art.36 alin.(10), la nivelul oraşelor din Legea nr.350/2001, cu modificările şi completările ulterioare;
- atestat Registrul Urbaniştilor din România;
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 5 ani;
- studii universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art.153 alin.(2) din Legea educaţiei naţionale nr.1/2011, cu modificările şi completările ulterioare (art.465 alin.3 OUG 57/2019).
PROCEDURA DE ATESTARE A PERSOANELOR CARE OCUPĂ SAU INTENȚIONEAZĂ SĂ OCUPE FUNCȚIA PUBLICĂ DE ARHITECT-ŞEF se poate consulta aici:
https://www.rur.ro/procedura-atestare