Regulament obținere Acord pentru utilizarea temporară a locurilor publice în vederea desfășurării activităților comerciale

Primăria Orașului Curtici organizează în perioada 22 aprilie – 25 aprilie 2022, târgul dedicat Sărbătorilor Pascale, în parcarea Casei de Cultură de pe strada Horia.

Pentru a putea participa la eveniment, comercianții vor trebui sa depună până pe 15 aprilie 2022 la Primăria orașului Curtici, un dosar cu următoarele documente:
cererea pentru obținerea acordului în vederea desfășurării activităților comerciale pe domeniul public (anexa nr.2  conform cu regulamentul aprobat prin HCL 41/31.03.2014);
– poze și lista produselor comercializate;
– copie xerox după actele firmei;
– certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea și specificul produselor comercializate;
– copie contract de colectare uleiuri și grăsimi alimentare uzate, încheiat cu un operator economic specializat (dacă este cazul);
– dovadă achitare taxă de colectarea și evacuarea a deșeurilor de pe domeniul public 200 RON (casierie Regio Integral SA)
– dovadă achitare taxă pentru utilizarea temporară a locurilor publice (HCL 289-28.12.2021) 2 RON/mp/zi  la casieria Primăriei orașului Curtici (camera 12)

Primăria orașului Curtici va elibera un Acord pentru utilizarea temporară a locurilor publice conform cu actele depuse la dosar.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support